Opis forum
Użytkownik
Ile było spotkań?
Napisze i tu zamieszcze protokoł ze spotkania w swietlicy ,i z naszych fikcyjnych spotkan, tylko poprosze o daty bo nie pamietam , umieszczę pod kazdym raportem listę obecności.
Aniu, wydrukuj proszę , lub ktokolwiek bo mi sprzęt padł
A tak nawiasem czy ktos jeszcze oprócz nas czyta forum?
Offline
No,ja czytam...
A daty umieść w sobotę pomiędzy zjazdami raz w miesiącu,to wyjdzie ...ze 3-4 razy...
Super,dzięki...:-)
12.03,2.04,16.04,14.05-tak powinno być dobrze
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Jakby komuś coś wydrukować,to proszę przesłać na moją pocztę:la.marek@vp.pl
Ostatnio edytowany przez AweCezar (2011-06-02 07:02:39)
Offline
Użytkownik
No nie wiem czy dobrze. Daty musza pasowac z resztą która jest w segregatorze. Skontaktuje sie z Ania, wtedy bedzie ok
Offline
Użytkownik
Super Kasiu
Razem z Ania piszemy raport końcowy
Oto on:
Podsumowanie naszych dotychczasowych działań związanych z projektem.
Po paru miesiacach naszej współpracy możemy stwierdzić że jako zespół sprawnie i wzajemnie się uzupełniamy w wykonywaniu poszczególnych zadaań.
Wzgledem siebie nabraliśmy wiekszego zaufania oraz.....( i tu nasze szare komorki odmówiły posłuszeństwa proszę o wsparcie
)
Bardzo pomocną formą wzajemnej współpracy i komunikacji , oprócz spotkań organizacyjnych, okazało się nasze wspólnie utworzone forum, na którym przekazujemy sobie wszystkie informacje związane z projektem. Opisujemy poszczególne zadania, wzajemnie sobie pomagamy, doradzamy.Wszystkie informacje zamieszczone na forum sa przez członków zespołu czytane, analizowane. Kazdy z nas ma prawo wyrazić swoje poglady , dopisać oraz zmienić forme oraz treśc zadania.
W chwili gdy cały zespół akceptuje notatkę , zostaje drukowana .
.......moze macie pomysł co można byłoby jeszcze dopisac?
Offline
Kasia dzięki wielkie. Jak możesz to prześlij to Markowi na jego meila, on to na koniec wniosków doda. Gosia, ja z wydrukowaniem tego raportu końcowego również poczekam do piątku (powiedzmy do godz. 20). Jeśli macie jakieś propozycje, albo wiecie jak to wszystko ma wygladac czy coś byście chciałay dodac, zmienic - to dajcie znac.
Offline
To co chciałyście ,to wydrukowane!!!pozdrowionka!!!:-)
----------------------------------------------------------------------------
Szanowne Koleżanki!!Mało czasu zostało!!jakie są pomysły na finał projektu???
Na niektóre pozwolenia trzeba czekać 2-3 miesiące!!
Jak załatwić druczki na przelewy tzw.gotowce z adresem i nr.konta Świetlicy?
Mój pomysł:1/Turniej na "Orliku",koszykówka lub piłka nożna
2/Stoisko na kiermaszu podczas "Dni Twierdzy Kozielskiej"
3/?
4/?
---------------------------------------------------------------------------------------
pozdrowionka /MS/:-)
Ostatnio edytowany przez AweCezar (2011-06-08 20:55:38)
Offline
Witam
Dzwoniła do mnie Ania Pawlik w sprawie subkonta
umówiłyśmy się na jutro na godz.11 obok Banku Sląskiego na ul.Wojska Pol.
Koniecznie muszą być jeszcze 2 osoby jako pełnomocnicy
Prosimy aby te dwie osoby się jutro pojawiły pozdrawiam Grażyna
Offline